Sivut

Translate

sunnuntai 11. syyskuuta 2016

Hyvä mä !

Haaveilu on osa jokaisen ihmisen elämää. jokaisella on omat haaveensa,ja tavotteet kuinka kaiken toteuttaisi. 

Mulla on pitkään mielessä pyörinyt se,että haluaisin muuttaa pääkaupunkiseudun vilskeestä,jonnekkin rauhallisempaan paikkaan. Koti jossa olisi iso piha koirille,tilaa uima altaalle,tai jopa oma ranta. Espoosta muuttaminen pois tuntuu hyvin kaukaiselta ajatukselta,joten miks ei tätä unelmaa täällä toteuttais. Siinä on toki haastetta. Espoon vuokra asuntojen hinnat on todella korkealla,eli ei mitään mahista haaveilla rivarista,tai pari talosta jonka vuokra olis alle 1000e. Meidän nykyisessä asunnossa on 55 neliötä 2h sauna,ISO parveke,ja mitä mainioin,lämmitetty parkkihalli maanalla. 100 metriä ison omenan uusille oville,kaikki mahdollinen löytyy siis läheltä. Vuokra on 1026 e kk,kerrostaloasunnosta,joten mielummin maksettaisiin tuota johonkin ihanaan pihalliseen asuntoon. Omaa asuntoa meillä ei tällä hetkellä ole kiinnostusta ostaa. Ehkä sitten vuosien päästä.  silmät pidetään siis koko ajan auki,oikotien vuokra asunnot mielessä. kyllä mä tän unelmani toteutan. Onneksi tuleva aviomieheni on avoin kaikille unelmilleni,ja suostuu toteuuttamaan ne,jos ne vai on mahdollisia. Älä hukkaa elämääsi. Pidä kiinni unelmista,toteuta ne ja tee elämästä juuri itsesi näköinen. 



Negatiivisuus ympärillä

Vuosia negatiivisuus seurasi mua jokapaikkaan. En halunnut tehdä tai mennä mihinkään. En halunnut tutustua uusiin ihmisiin,koska ajattelin ettei kukaan musta kuitenkaan tykkäis. Huono itsetunto valtas mut kokonaan. Tuntui että oon jumissa,ja en ole oma itseni. Viimeisen vuoden aikana,oon huomannut tajuttoman eron itsessäni ja löytänyt itsestäni puolia,mitä en edes tiennyt itsessäni olevan. Ehkä tää on osa kasvamista,mutta en olis ikinä uskonut vuosi sitten,että olen nykyään  iloinen,aurinkoinen,sosiaalinen ihminen. Oon saanut kymmenia uusia kavereita,ystäviä ja uusiin tilanteisiin painautuminen ei ole enää haaste,vaan ihan normaalia elämää. Kerrankin voi sanoa,että hitto rakastan elämääni,ihmisiä elämässäni,ja huikeeta on tutustua uusiin ihmisiin koko ajan. 

Olen siis todistanut sen todeksi,että ajattele positiivisesti,niin elämäkin muuttuu ja suuntautuu paljon parempaan suuntaan. Ainahan ei elämä voi hymyillä. Vastoinkäymiset kuuluu elämään, On vain opittava myöntämään virheensä,ja pyytämään tarvittaessa anteeksi. Myöskään kaunan kantaminen ei loppupeleissä johda mihinkään. Se tuo vaan pahaa oloa itselleen ja muille.  Muistakaa että täällä eletään vain kerran eikä kukaan ole täydellinen. (:





Näin sunnuntaina,ajattelin ottaa koirat mukaan ja lähteä virkistävälle kävelylenkille. Kuulokkeet korviin,ja ei muuta kun  fiilistelemään sitä että voi olla niin ylpeä itsestään !


                                                                     GO MINÄ !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti